.:Prezenty .:. Upominki .:. Prezenty ślubne :.

Artystyczne prezenty
O nas Nowoœci Opinie Opinie Regulamin Kontakt
  Strona główna » Regulaminy archiwalne Moje konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie   
Nasz asortyment
CUKIERNICE
KARAFKI KIELISZKI
SZKATUŁKI
ŚWIECZNIKI
OBRAZKI,IKONY,RYNGRAFY
RAMKI NA ZDJĘCIA
SZTUĆCE-ŁOPATKI, NOŻYKI
TACE I PATERY
WYKAŁACZNIKI
LASKI
BIŻUTERIA
KRATKI KOMINKOWE
INNE-LUSTRA, STOJAKI, ZMIOTKI
Usługi i inne
GRAWEROWANIE
PLATEROWANIE I RENOWACJA
WYMIANA OSTRZY NOŻY
OPAKOWANIA
Okazje
PREZENTY ŚLUBNE
ROCZNICA
CHRZCINY, KOMUNIA
PREZENTY FIRMOWE, VIP
URODZINY, IMIENINY
BOŻE NARODZENIE, WIELKANOC
DLA MĘŻCZYZNY-SYNA,OJCA,DZIADKA
DLA KOBIETY, MAMY, BABCI, ŻONY
WALENTYNKI
NOWY DOM -PARAPETÓWKA
PAMIĄTKI Z POLSKI
Motywy
SECESJA
PROSTE WZORNICTWO, ART DECO
BOGATA ORNAMENTYKA, BAROK
MOTYW WINOGRONOWY
MOTYW KWIATOWY
Informacje
Linki
O nas
Koszty i wysyłka, wzór oświadczenia o ostąpieniu od umowy
Regulamin i umowa sprzedaży
Regulaminy archiwalne
Polityka cookies
Kontakt
Szukaj wg cen
Poniżej 30,00zł
Od 30,00zł do 50,00zł
Od 50,00zł do 100,00zł
Od 100,00zł do 200,00zł
Powyżej 200,00zł
Pokaż wszystkie
Nowości
Żardiniera z winoroślą - na rocznicę, ślub
Żardiniera z winoroślą - na rocznicę, ślub
984,00zł
Regulaminy archiwalne
 

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.artystyczneprezenty.pl jest firma:


WYROBY ARTYSTYCZNE im. ANDRZEJA STĘPKOWSKIEGO IWONA STĘPKOWSKA

ul. Wojska Polskiego 73

05-822 Milanówek

NIP 529 155 72 69


 REGON: 142719913

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA


1.Sklep internetowy artystyczneprezenty.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Zamawiającym - Kupującym, a sklepem internetowym Artystyczne Prezenty


2.Zamówienia przyjmowane są poprzez


- formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu,


- poprzez pocztę mailową,


- w wyjątkowych przypadkach telefonicznie.


Wraz z dokonaniem rejestracji, Klient wyraża zgodę na zbieranie, przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia.


3.Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Artystyczne Prezenty jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.


4.Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym przesłana zostaje wiadomość ze specyfikacją zamówionych towarów. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.


5.W przypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych lub pomimo dołożenia wszelkich starań ze strony sklepu nie uda się potwierdzić zamówienia - Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży


6.Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 2-14 dni roboczych wysłać Kupującemu zamówione artykuły - zgodnie z zamówieniem. ( zazwyczaj zamówienia wysyłane są kolejnego dnia roboczego od momentu otrzymania zamówienia i/lub przelewu - CZYLI 24-48 H) . Wyjątek stanową wyroby na zamówienie oraz takie, gdzie w opisie wymieniony jest dłuższy termin dostawy- do 30 dni roboczych.


W przypadku pilnych zamówień prosimy o kontakt - zamówienie potraktujemy priorytetowo.


7.Zamówione artykuły są dostarczana Kupującemu za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera UPS, K-EX i DPD ( ewentualnie na prośbę Kupującego za pośrednictwem innej firmy). Do zamówienia doliczane są koszty wysyłki i pakowania , które pokrywa Kupujący.


8. Możliwy jest odbiór osobisty , po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym i we wskazanym czasie ( zazwyczaj 2-5 dni roboczych )


CENY I PŁATNOŚĆ


1.Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.


2.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.


w/w zapis nie dotyczy zamówień dla których została zawarta umowa kupna-sprzedaży.


3.Sposoby płatności:


Za złożone w sklepie Artystyczne Prezenty zamówienia zapłacić można następującymi sposobami:


-przelew bankowy na konto firmowe- po wyborze tego rodzaju płatności Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty. W tytule wpłaty/przelewu należy wpisać numer zamówienia nadany przez sklep przy składaniu zamówienia oraz dane do wysyłki. Numer ten znajduje się także w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, wysłanym przez system sklepowy na adres e-mail Kupującego.


-płatność za pobraniem- po wyborze tego rodzaju płatności Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z podaną kwotą do zapłaty. Płatność za zamówienie dokonywana jest gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub listonosza. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do ustalenia zaliczki w wysokości 30% wartości zamówionego towaru.


-płatność gotówką – przy odbiorze osobistym , po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym


4.Za datę dokonania wpłaty uznaje się datę zaksięgowania środków na rachunku bankowym firmy.


5.Do każdego zamówienia może być wystawiona faktura VAT. W takim przypadku podczas rejestracji konieczne jest podanie numeru NIP oraz umieszczenie stosownego komentarza w trakcie składania zamówienia.


7.Koszty i formy dostaw zagranicznych ustalane są indywidualnie przed  zamówienia MOŻLIWA JEST WYSYŁKA ZAGRANICZNA .


REALIZACJA ZAMÓWIENIA


1.Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym firmy lub wyborze płatności za pobraniem ( ewentualnie po potwierdzeniu chęci odbioru osobistego)


2.Czas realizacji od 1 do 14 dni roboczych ( lub patrz p.6 składanie zamówień) -jest to ilość dni roboczych, jakie upływają od dnia otrzymania wpłaty do dnia wysłania zamówionych towarów ze sklepu.  W przypadku pilnych zamówień jest możliwość skrócenia czasu obsługi zamówienia.


3.Jeżeli zamówienie obejmuje kilka towarów, wysyłane są w terminie wynikającym z najdłuższego czasu wysyłki.


4.Sklep Artystyczne Prezenty dokłada wszelkich starań, by przesyłki wysyłane były możliwie najszybciej. Podane czasy wysyłki są czasami maksymalnymi.


5.Do podanego czasu realizacji należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki.


6.Opakowanie paczek -pakujemy przede wszystkim bezpiecznie! Z uwagi na fakt, iż sprzedaż wysyłkowa rządzi się szczególnymi prawami - zwłaszcza wobec faktu, że panowie pocztowcy specjalnie naszych paczek nie szanują, stawiamy na bezpieczeństwo przesyłek i tam gdzie to konieczne na solidne sposoby pakowania. Nie zawsze udaje się to połączyć z wyrafinowaną estetyką, jakiej można by oczekiwać od sklepu z prezentami.


7. W przypadku niektórych wyrobów, istenieje możliwość dołączenia opakowań ozdobnych za dopłatą.


ZWROTY I REKLAMACJE


1) Każdy Klient, który zawarł umowę na odległość, po odebraniu przesyłki ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, aby to zrobić należy:


a) w terminie do 10 dni licząc od daty odebrania przesyłki należy wysłać na adres sklepu pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy. Następnie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty oświadczenia odstąpienia od umowy, należy odesłać produkt.


b) jeśli moment wysłania oświadczenia odstąpienia od umowy jest jednoznaczny z momentem odesłania towaru to obowiązuje termin 10 dni od otrzymania przesyłki.


c) warunkiem skutecznego odstąpienia od umowy jest:


pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy podpisane przez Klienta


odesłanie towaru nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, najlepiej w oryginalnym opakowaniu – dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością; towar odsyłany jest na koszt Klienta


produkt powinien być spakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu. W przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu.


2) Sprzedawca, w przypadku prawidłowego odstąpienia przez klienta od umowy zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, zobowiązuje się do zwrócenia zapłaty za odesłany towar i kwotę wydaną przez Klienta na dostarczenie przez sklep towaru do Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zwróconego towaru.


3) W przypadku jeśli zwracany towar, w sytuacji opisanej powyżej, nie spełnia warunków określonych w regulaminie sklepu i w/w ustawie Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta. Klient będzie zobowiązany wnieść opłatę za koszt odesłania towaru przed jego wysyłką.


4. Towar reklamowany - w przypadku uznania reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny towar o tej samej wartości. Klient otrzyma także zwrot kosztów odesłania wadliwego towaru.


Zwroty i reklamacje należy wysyłać na adres:


IWONA STĘPKOWSKA


ul. Wojska Polskiego 73


05-822 Milanówek


Przesyłki odsyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.


USZKODZENIA W TRANSPORCIE  I BRAKI W DOSTAWIE ORAZ OPÓŹNIENIA PRZESYŁEK.


1) W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nieprzyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.


2) O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę (nr tel.; e-mail)


3) W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą (nr tel. ; e-mail)


4) W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Niespisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.


W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy,. a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.


5) W przypadku zaginięcia przesyłki:


a) przesyłki za pobraniem – Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta złoży reklamację do Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej. Sprzedawca postara się (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) zrealizować zamówienie. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem.


b) Przesyłki opłaconej – Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta złoży reklamację do Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej.


W tym przypadku przewidywane są następujące zapisy do wyboru przez Sprzedawcę:


I. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta. Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania – odesłania jej na koszt Sklepu.


II. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się skontaktować z Klientem celem ustalenia czy Klient będzie oczekiwał na wynik reklamacji, czy tez Sprzedawca ma wysłać ponownie zamówienie (lub zwrócić równowartość zamówienia) przy jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do odesłania pierwszej przesyłki w przypadku jej doręczenia


III. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca czeka na rozstrzygnięcie reklamacji i dokonuje ponownej wysyłki zamówienia lub zwrotu zapłaty za zamówienie dopiero po otrzymaniu wyniku reklamacji. (uwaga! W tej sytuacji praktycznie na pewno dojdzie do przekroczenia terminów dostawy wynikających z umowy (regulaminu), zatem Klient będzie miał prawo do odstąpienia od umowy.


Skutkiem powyższego będzie – co możliwe jest także w scenariuszach zaprezentowanych wyżej - możliwość odebrania przez Klienta przesyłki, której nie powinien był otrzymać. W przypadku problemu z odzyskaniem przesyłki Sprzedawca może dochodzić swoich praw jedynie na drodze sądowej).


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku dane osobowe podawane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym wykorzystywane są tylko w celach realizacji zamówień.


Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.


Administratorem danych osobowych jest sklep artystyczneprezenty.pl


Klient sklepu internetowego Artystyczne Prezenty ma prawo do wglądu w swoje dane, ich modyfikacji oraz usunięcia z bazy sklepu.


PRAWA AUTORSKIE


Wszystkie materiały znajdujące się na stronie internetowej sklepu artystyczneprezenty.pl, a w szczególności teksty, zdjęcia, opisy, układ graficzny, projekty oraz wzory produktów stanowią wyłączną własność artystyczneprezenty.pl i podlegają prawnej ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).


Kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie, w tym udostępnianie w Internecie, rozpowszechnianie w całości lub części wszelkich prezentowanych na stronie internetowej sklepu artystyczneprezenty.pl treści wymaga uprzedniej pisemnej zgody firmy Wyroby Artystyczne im. Andrzeja Stępkowskiego Iwona Stępkowska, w przeciwnym razie stanowi naruszenie praw autorskich i spowoduje podjęcie czynności prawnych.


Regulamin obowiązuje od 29.04.2009 r. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.

Kontynuuj
Wyszukiwanie
 

Wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk
...jest pusty
Zaloguj się
e-mail:
Hasło (min. 8 znaków, 1 duża litera i 1 znak specjalny):
Rejestracja
Zapomniane hasło?
Szybki kontakt
tel. kom.:
0 609 965 888 - po g. 17


e-mail: artystyczneprezenty@wp.pl

International buyers please email for prices (in Euros or $) and for shipping costs.
Promocje
Cukiernica posrebrzana- winogrona-ślub-symbol słodyczy i płodnoś
Cukiernica posrebrzana- winogrona-ślub-symbol słodyczy i płodnoś
553,50zł
528,90zł
Opinie
Ryngraf na chrzest z Matką Boską Częstochowską-prezent z Polski
Polecam super prezent na chrzciny bardzo jestem zadowolony m ..
5 z 5 gwiazdek!

Copyright © 2017 Trout.PL